Buon Viaggio – Cannes rovnako ako St. Tropez

Moja prvá cesta do južného Francúzska bola neuveriteľná. manažér môj priateľ ma pozval k nim pripojil na svojej jachte. Na prvý som si nebol istý, o tom ísť za to, že som nemal film na oslavách rovnako dobre ako ja nemal nič nosiť.

Páči sa mi, že majú plán. Čo presne by som hrať v Cannes? Môj dobrý priateľ mi povedal, aby sa spamätali, pretože cesta bola úplne zaplatené. Mala pravdu.

Som nesmierne ďakovnej som uviedol áno. Naše hold bol krásny. Byť veľký držanie (a veľký hosť) nie je niečo, čo každý presne vie, ako má robiť. Nie som si istý, prečo tomu tak je, ako tam sú miliardy časopiseckých článkov, rovnako ako knihy o etikete.

Záujem na detail bol impozantný. Tím išiel vyššie, ako aj mimo nej, aby sa ubezpečil, sme boli pohodlné. Kuchár bol vynikajúci. Jedol som dobre, rovnako ako vypil niekoľko vynikajúcich vín.

Hneď prvý deň, voda bola veľmi trhané. To upokojila do večera, rovnako ako ja nemal žiadne problémy so spánkom. to bolo tak pokojné (narozdiel od môjho bydliska zašiť). Výzdoba mojej en suite kabíny (a jachty všeobecne) bol fantastický, veľmi tradičné i podhodnotené. Mal pocit, ako doma.

Raňajky. Páči sa mi prezentáciu.

St. Tropez

Vôňa chleba počas mojich ranných zabehať bolo úžasné.

Nový prezident Francúzsko

Pohľad na Cannes

Prechádzka v centre mesta St. Tropez

Stolovanie pod šírym nebom v Le Club 55

Delicious štartér na jachte, cuketa kvetov

Obed v Le Club 55, St. Tropez

Festivale v Cannes v červenom koberci

Bolo to pekné, rovnako ako surrealistickej, dohnať s niektorými Hollywood priateľmi. Existovalo niekoľko hviezd pozorovaní. Urobil som vkĺznuť do bitového funk po jednom exec uvedenom niečo nemravný ku mne. Môj dobrý priateľ, rovnako ako jej druhá polovica mi tlieskali up, rovnako ako mi pripomenul, prečo som odišiel L. A. hneď v prvom rade. Tiež skvelý dobrý priateľ späť v Ríme mi povedal, že si uvedomiť, kde som bývala, ako aj zlyhanie mať na pamäti, o tej mizernej snobský osoby. Čo je to, čo som urobil, keď som sa napil rosé.

V piatok sme išli do St. Tropez. Webový prevádzku bol banány ale stálo to za to. Mali sme chutný obed v Le Club 55. Bolo to vynikajúce ľudia pozerajú. Neskôr som sa odhlásil, že v priebehu júla, rovnako ako augusta celá pláž sa stáva skôr scéna. Keď sme tam boli reštaurácia bola plná regionálne domácnostiach objavujú ako bohaté francúzskej verzii J. Crew.

Slnko vyšlo v čase obeda, rovnako ako sme sa vracali s zhora nadol. Nebolo to zlý spôsob, ako stráviť v piatok popoludní.

Obec Saint-Tropez je očarujúce. Chcel by som sa vrátiť, rovnako ako tráviť oveľa viac času tam.

Tam bolo veľa vrcholov v priebehu svojho krátkeho výletu (francúzsky chlieb, výnimočné produkty vane, behanie s Cannes skoro ráno), ale to najlepšie na tom bolo, náklady na čas so svojimi priateľmi.

Zdieľajte to:
Pútavý
Tumblr

Páči sa ti to:
Rovnako ako načítanie …

Súvisiaci

Desať rokov späť som prešiel do Ríma, TalianskoAPRIL 4, 2018IN “AGD”
Ohliadnutie: Françoise Hardy – Le Temps De L’AmourMay 22, 2012In “Karibik”
Život v Ríme – tentoraz som pripravený na FerragostoAugust 11 2015In “AGD”